Kategorie
Ogólna strefa

Kolejny raper is dead, dlaczego?

Ech, jaka tandetna nazwa na wpis.
No cóż, chciałbym tu oznajmić, że kolejny bardzo ceniony prze zemnie raper umarł.
Tym razem był to XXX Tentacion.
Miał jedynie 20 lat, i był szanowany, kohany i uważany przez wielu za ikone Florydy.
On w przeciwieństwie do wielu innych raperów starał się łączyć zfanami, pomagać biednym i rozprzestrzeniać pozytywność wrzędzie w okół.
Fakt faktem, napocządku miał wiele problemów, ale zmienił się diametralnie i zaczął tworzyć rap i nie tylko z którym ludzie mogli się utoszsamiać.
Udowodnił, że trap nie zawsze jest taki zły.
Jeżeli macie ochotę przeanalizować sobie jego muzyczną metamorfozę, najpierw posłuchajcie piosenki Look at me, apotem Hope czy Sad.
Jeszcze inna żecz, o której warto wspomnieć to fakt, że eksperymętował też z Rockiem, Popem i w ogóle zżeszał fanów wielu gatunków i pod gatunków wszelakiej muzyki.
Naprzykład, raz zrobił typowo trapowy imprezowy banger, a potem emocjonalny track z przekazem, czy to rockowy, czy trapowy.
Podsumowując, był wspaniałym człowiekiem, pomimo wszystkich problemów i kontrowersji jaka go otaczała.
Dzięki za przeczytanie, bardzo chciałem coś takiego napisać, bo naprawdę go doceniałem, i uważam, że to niesprawiedliwe w cholere, że w wieku dwudziestu lat został postrzelony, i jeszcze jagby tego było mało, najprawdopodobniej to był zwykły napad i rabunek, i mordercy/złodzieje nawed niewiedzieli czy nieobchodziło ich kto to był.
życie bywa okrutne.

Kategorie
Ogólna strefa

Przytłoczony

Mam ostatnio masę prac domowych.
Nie kruciudkich na 5 minutek, tylko takich, nadktórymi trzeba sobie troszkę posiedzieć.
Nie mówię, że wszystkie takie są, lecz faktem jest, że więkrzość z nich.
Oprócz tego, jak to każdy nastolatek ma, przechodzę wiele metamorfoz i zmagam się z wachaniami nastrojów.
Często zdaje mi się, że ludzie w okół mnie, zwłaszcza tu w Wielkiej Brytani to często fałszywcy.
Nie mówią co myślą, udają kohających, przyjaznych znajomków i ogólnie ludzi, a za plecami gadają o tobie non-stop czy źle o tobie myślą, chociaż tak naprawdę nic szczególnego im nie zrobiłeś.
No bo powiedzcie mi, czy odburknięcie czy lekka momętalna pyskówka to naprawdę coś tak bardzo złego?
Czy tak robią diabły wcielone?
Niemam wiele czasu na rozrywkę i dotego często powracam do faktu, że za rok będę miał ważne egzaminy.
Naszczęście niedługo wakacje, to chyba jedyny plus.
Jeżeli chcecie, to napiszcie mi coś miłego w komentarzach, może mi się lepiej zrobi:d
Jak macie jakieś pytania to albo tu, albo na priv, obojętnie.

Kategorie
Ogólna strefa

Jakieś dziwne opowiadanie po Angielsku

Uwaga uwaga, napisałem to coś z nudy, i po Angielsku.
Przetłumaczyłem q translatorem, i jeszcze nie skończyłem.
Niektóre żeczy mogą się wydać niezrozumiałem i naprawde dziwne, ale co tam.
Jak będziecie chcieli, może kiedyś przetłumacze to na normalny Polski, no chyba, że ktoś zechce zrobić to za mnie.
Dobra, jedziemy
Wszedłem do holu. Budynek miał trochę mody, ale nie przejmowałem się tym. Byłem ślepy, a jedyną rzeczą, na jaką mogłem zwrócić uwagę, były głosy ludzi wokół mnie i inne wyraźne cechy. Po szybkim zebraniu myśli stanął w nich młody, brzmiący człowiek. Podbiegł do mnie i przywitał się ze mną.
"Yo bracie, witaj w twoim nowym domu! Szybko zabiorę cię do jadalni, żebyś mógł coś zjeść, a potem możesz zdecydować, gdzie chcesz iść dalej!"
Jego głos brzmiał tak radośnie i serdecznie, że prawie płakałem. Nigdy nie czułem się tak kochany i emocjonalnie związany z nieznajomym w tak krótkim czasie.
"W porządku G, chodźmy!"
Nie zadawałem żadnych pytań, ponieważ wiedziałem, że nie ma sensu robić tego teraz, moglibyśmy rozmawiać podczas mojego tournée, hm, nowego domu.
Przeszliśmy przez wiele korytarzy i zrobiliśmy kilka zakrętów, a potem dotarliśmy do celu, który był bardzo przyjemnie pachnącym miejscem. Nie miało to wielkiego echa, ale było dość duże i dobre na średnie przyjęcie urodzinowe.
"Hell yeah !! Naprawdę lubię to miejsce dawg!"
Roześmiał się cicho i powiedział:
"Mogę powiedzieć G. Więc co chciałbyś zjeść? Słuchaj, to gówno brzmi niemożliwe, ale możesz dosłownie usiąść przy stole i powiedzieć, jakie jedzenie chcesz i pojawi się znikąd. . "
Zacząłem się śmiać.
"Bruh, musisz mnie żartować, to nie może być prawdziwe!"
"Nie ma sensu przekonywać cię, po prostu spróbuj sam."
Po tym, jak usiadłem w fotelu i poczułem się komfortowo, pomyślałem o tym, co mogę zjeść. Tak wiele opcji, tak wiele sposobów na oszukanie tego przypadkowego faceta, którego nazwa nawet nie znam.
"Chcę …, cholernie dużą pizzę i dużą szklankę sprite'a.
Już miałem obraz przypadkowego faceta, który czerwienieje z zażenowania, gdy na stole pojawił się talerz i szklanka, obie pełne. Talerz miał więcej jedzenia niż rolka do pizzy, myślę, że dziwna siła mogła jakoś powiedzieć, jak bardzo jestem głodna i jak bardzo chcę jeść.
"O mój Boże!" to wszystko, co powiedziałem w tej chwili, bo co jeszcze miałem zrobić? Jak zareagowałbyś, gdybyś znalazł się w jakiejś niesamowitej ogromnej rezydencji z cholernym recepcjonistą, mnóstwem pokoi i magicznej jadalni?
"Wiem, że masz teraz wiele pytań, ale jak już powiedziałem, możemy porozmawiać o nich później, a nawet jutro, myślę, że powinieneś doświadczyć pewnych rzeczy w tym nowym domu, zanim wytłumaczę resztę. żałuję, że masz przed wyjazdem Będę w recepcji, jestem pewien, że będziesz chciał trochę czasu sam Oh, jeszcze jedno … Kiedy skończysz i odprężasz się, zadzwoń! Czeka cię wielka niespodzianka.
Zanim zdążyłem zadać więcej pytań, szybko zasalutował, po czym wyszedł z pokoju, gwiżdżąc cicho.
"Chciałabym?" Hmm, co mógłbym "Oh, tak, wiem, chcę, żeby jakiś fajny J Pop zagrał tutaj z niewidzialnych głośników"

Kategorie
Debilskie żeczy dla beki

A oto i on

Kategorie
Debilskie żeczy dla beki

żałosny diss na Patesa:d

Zachwilę wrzucę diss na Patesa.
Jest żałosny z dwuch powodów.
Po pierwsze, niechciało mi się nadtym zbytnio pracować, po drugie, to jest tylko dla zabawy.
Mam nadzieję, że Pates ani Sanklip, chociaż w to wądpie takowy diss nieurazi.
Jeżeli tak, usunię się go.
Proszę pamiętać, że to diss czysto rozrywkowy

Kategorie
Debilskie żeczy dla beki Ogólna strefa

Zmianki na blogu

Kategorie
Debilskie żeczy dla beki

Coś dla beki, amatorsk koncercik czy coś.